Pentru ca unul din scopurile principale ale unui site web este, pe langa cel de a prezenta firma/produsul/serviciul dumneavoastra oamenilor care stiu de existenta site-ului, de a gasi noi clienti si de a convinge potentialii clienti. Orice firma care are un website doreste (sau ar trebui sa isi propuna) atragerea de noi clienti si de noi oportunitati de afaceri prin intermediul acestuia.
Numarul de utilizatori ai Internetului in Romania a crescut vertiginos in ultimii ani si continua sa creasca, odata cu aparitia retelelor metropolitane („de cartier”) si a ofertelor operatorilor de CaTV (UPC, RDS). Oamenii invata sa foloseasca Internetul pentru a se informa asupra produselor si chiar pentru a cumpara onLine. Concurentii dumneavoastra probabil deja si-au dublat cifra de afaceri prin promovarea produselor si serviciilor pe Internet.
In ce consta promovarea pe Internet.
Promovarea siturilor reprezinta procesul sustinut si continuu de a face cunoscut web-site-ul motoarelor de cautare importante si utilizatorilor. Promovarea se realizeaza cu scopuri foarte precise, care se stabilesc la inceputul procesului de promovare. In acest scop se aleg frazele cheie, adica acele fraze care sunt cel mai probabil sa fie cautate de potentialul client.
Prin stabilirea corecta a cuvintelor cheie, si daca tinem cont de trendul ce se observa in ultimii doi ani, a frazelor cheie, se poate incepe procesul de transformare a sitului web dintr-o „jucarie” la moda într-un instrument de marketing puternic.
Ce este optimizarea pentru motoarele de cautare.
Este procesul de imbunatatire a unei pagini web pentru a fi mai vizibila motoarelor de cautare (se doreste cresterea relevantei acesteia raportata la anumite cuvinte cheie) si utilizatorilor acestora. Începutul SEO (Optimizarea pentru Motoarele de Cautare) dateaza probabil odata cu aparitia rankingului în motoarele de cautare. Ranking…adica pozitia pe care apare un site în lista de rezultare la cautarea dupa un cuvânt cheie. Întrucat ordinea afisarii siturilor a fost si este determinata de un algoritm tinut secret de catre motoarele de cautare din motive lesne de inteles, promovarea pentru motoarele de cautare (SEO) a avut întotdeauna ca prim scop „ghicirea” acestui algoritm si implicit a etapelor ce trebuie parcurse pentru a obtine o pozitie cat mai buna.
Optimizare Site – Pachet 1
Optimizarea titlurilor paginilor
Optimizarea descrierilor şi cuvintelor cheie
Înscrierea în motoare de căutare
Generarea unui sitemap
Înscrierea în Google Webmasters
Preturi de 300 lei in functie de complexitatea site-ului.
Optimizare Site – Pachet 2
Optimizarea titlurilor paginilor
Optimizarea descrierilor şi cuvintelor cheie
Înscrierea în motoare de căutare
Generarea unui sitemap
Înscrierea în Google Webmasters
Optimizarea şi validarea codului sursă
Optimizarea timpului de încărcare a paginilor
Optimizarea imaginilor şi linkurilor
Optimizarea URL-urilor
Preturi de 600 lei in functie de complexitatea site-ului.
Optimizare site – off page
Optimizarea off-page presupune campanii de linkbuilding, numarul de linkuri de la alte site-uri catre site-ul tau fiind un factor decisiv in pozitia pe care site-ul tau va fi urcat de catre motoarele de cautare. De asemenea, calitatea acestor linkuri este importanta. Sunt luate in calcul si link-urile venite de la retele de social media.